Kako destinaciju učiniti prepoznatljivom?

Brendiranje u turizmu

U petak, 8. travnja 2011. godine. u delničkom hotelu Risnjak, održana je prva konferencija Ključ uspjeha – Brendiranju u turizmu. Zamišljena kao mjesto susreta te razmjene informacija i iskustava iz područja turizma, konferencija se održava neposredno prije turističke sezone, a namijenjena je svim subjektima koji sudjeluju u formiranju turističke ponude.

Brendiranje u turizmu je proces koji izdvaja određenu destinaciju po svojim karakteristikama i komparativnim prednostima, te se na taj način stvara određeni identitet destinacije. Uspješno brandiranje postiže se isticanjem originalnosti i autentičnosti destinacije.

Neke destinacije već imaju sreću da su u svijetu poznate po određenim karakteristikama, no u posljednje vrijeme sve je više destinacija koje kreću u brand-marketing kako bi povećale svoju konkurentnost na svjetskom tržištu. Tu se radi o predstavljanju destinacija na snažan, atraktivan i drugačiji način, i to aktivnostima veoma sličnima marketingu proizvoda i usluga. Kroz konferenciju Ključ uspjeha sudionici će se upoznati sa raznim aktivnostima brendiranja, te nekim poznatim turističkim brendovima.

Više informacija doznajte OVDJE!

0 odgovora

Ostavite odgovor

Želite se pridružiti raspravi?
Slobodno sudjelujte!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.