Kvarner osvaja Beograd

IFT Beograd

Turistička zajednica Kvarnera od 23. do 26. veljače nastupa na sajmu IFT u Beogradu, gdje u sklopu štanda Hrvatske turističke zajednica ima izlagački prostor za predstavljanje ukupne turističke ponude regije.

U suradnji s udrugom vinara Žlahtina iz Vrbnika i Hrvatskom turističkom zajednicom, TZ Kvarnera priređuje posebnu prezentaciju pod nazivom Vrbnička žlahtina party, koja će uključivati degustacije vina i pjenušaca uz male gastro zalogaje od domaćeg pršuta, sira i slane ribe, glazbeni program i nagradne igre za posjetitelje na dan otvorenja u četvrtak 23. veljače, te u petak 24. veljače, kada se očekuje najveći posjet iz poslovnog sektora. Prezentaciju će posebno najaviti pohod Žejanskih zvončara, koji će na sajmu i na štandu dijeliti promidžbeni letak s pozivom na odmor u domaćinstvima zajamčene Kvarner Family kvalitete na Kvarneru. Također, prezentacija Vrbnička žlahtina party imat će poveznicu i u predstavljanju raznih programa aktivnog odmora na otoku Krku, a posebice i programa pod nazivom Putevima vrbničke žlahtine. Posebno zanimljiva bit će animacija na štandu i nagradne igre, u kojima će nagrade biti od gratis boravaka na Kvarneru do suvenir-poklona. Nagrade su osigurali gospodarski subjekti s Kvarnera i to Hoteli Baška iz Baške, Jadranka Hoteli iz Malog Lošinja, Hoteli Milenij iz Opatije, Hotel Malin iz Malinske, Hotel Kukuriku iz Kastva, Hotel – Villa Kapetanović iz Opatije, autokamp Njivice, privatni smještaj obitelji Širola iz Kastva, udruga Žlahtina iz Vrbnika, Katarina Line, i drugi.
TZ Kvarnera pozvala je na prezentacije najvažnije partnere i predstavnike medija. Bit će to ugodna prilika za upoznavanje s novostima turističke ponude regije Kvarner i razmjenu iskustava u direktnom kontaktu s predstavnicima hotela i agencija s Kvarnera, kao i Turističke zajednice Kvarnera.

Na sajmu sudjeluje više od 40 zemalja s gotovo 900 izlagača, zemlja partner je Turska, a očekuje se posjet od oko 60.000 posjetitelja. Pod okriljem Sajma turizma održava se i Sajam ugostiteljske opreme – HORECA, a u istom terminu održava se i Međunarodni sajam vina BEOWINE.

Srpsko tržište do sada je sudjelovalo s vrlo malim udjelom u ukupnom inozemnom turističkom prometu na Kvarneru (manje od 1 %), te se promidžbenim aktivnostima nastoji potaknuti veći turistički promet s tog tržišta. U 2011. godini na Kvarneru je zabilježeno je oko 15.000 dolazaka i oko 83.000 noćenja turista iz Srbije.

0 odgovora

Ostavite odgovor

Želite se pridružiti raspravi?
Slobodno sudjelujte!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.