Rješavanje problema u turističkom poslovanju

klaus kobjoll, opatija, hotelijer, predavanje

U opatijskom Grand Hotelu 4 opatijska cvijeta, 31. ožujka gostuje jedan od najboljih europskih hotelijera koji je u svom hotelu pojam usluga više doveo do savršenstva – Klaus Kobjoll. Kroz aktivno predavanje prenijet će svoja konkretna iskustva i primjere, primjenjive u bilo kojem objektu.

Klaus Kobjoll je predavač koji prenosi svoja višegodišnja iskustva, dobre i loše poteze i sve probleme koji nastaju u poslovanju te načine kako ih riješiti. Pokazuje pregršt praktičnih primjera usluge više u restoraterstvu i hotelijerstvu kroz niz malih sitnica.

Kako ponuditi i prodati nove usluge i proizvode, kako investirati, kako zapošljavati samo su neki od savjeta koje nudi Kobjoll te govori o svakom zaposlenom posebno ali i o kompletnom vođenju tima s više od 50 zaposlenih. Kada i kako slušati instinkt. Kako motivirati djelatnike. Kako voditi marketing i prodaju. Kako držati visoku cijenu usluga, a opet biti dobro popunjen samo su neki od pojmova o kojima će se raspravljati posljednjeg dana ožujka u Opatiji

0 odgovora

Ostavite odgovor

Želite se pridružiti raspravi?
Slobodno sudjelujte!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.