Tajni kupci na Lošinju

Tajni kupci na Lošinju

Radi svjesnosti o važnosti kvalitete usluge pružene na svim razinama u destinaciji, TZG Malog Lošinja odlučila se na inovativni poduhvat mjerenja kvalitete usluge na nivou cijele destinacije, u suradnji s agencijom Heraklea, specijalistima za metodu tajanstvene kupnje.

Sličan projekt već godinama se provodi u Parizu, gdje grad Pariz i njegova turistička zajednica kontinuirano mjere kvalitetu usluge koja se pruža stanovnicima i gostima Pariza. Ovaj projekt na hrvatskom tržištu predstavljen je kao inovacija, poučen primjerima najbolje prakse drugih svjetskih agencija i destinacija. Bogato iskustvo u provođenju posjeta tajnih gostiju u turističkoj djelatnosti, Heraklei je pomoglo da u suradnji s TZG Malog Lošinja osmisli ovaj zanimljiv, novi projekt.
Tajni gosti su osobe koje promatraju različite elemente ( poznavanje usluge, način na koji službena osoba odgovara na pitanja gosta, ljubaznost, informiranost, reakcije u kriznim situacijama, čistoću ..). Tajni kupci sami rezerviraju smjestaj u dogovorenim objektima, odlaze na izlete, kupuju u suvenirnicama, odlaze na koncerte, na plaže, u restorane, trgovine i sami plaćaju svoje usluge. Time ničime ne odaju dojam da su tajni kupci, vec se ponašaju kao gosti, jer zapravo oni to i jesu – ali sa ciljem ispitivanja kvalitete usluge na svakom koraku. Kupci će u 2011 godini boraviti na Lošinju u 3 termina po tjedan dana, u lipnju, srpnju i kolovozu.

Potpisnici ugovora su: Grad Mali Lošinj, Lošinjski muzej, Jadranka hoteli d.o.o.–hotel Aurora , Vespera i Punta,  Jadranka kampovi d.o.o – kamp Čikat, Hotel Apoksiomen, Agencija Cappelli, Agencija Puntarka Nova, Agencija Turist, Hotel Televrin, Lošinjska plovidba turizam d.o.o. – kampovi Rapoča i Lopari, Hostel Veli Lošinj, Restoran Poljana, Diana, Punta, Veli žal, Galerijski prostor Španiček Mirjana, Biokozmetika d.o.o. Zagreb – Kozmetički salon, spa&wellness Aurora.

Potpisani ugovori izmedu Turističke zajednica Grada Malog Losinja i ugovornih članica odnose se na primanje tajnih kupaca i napretku kvalitete usluge na početni rok od 3 godine. TZG Malog Lošinja će u potpunosti snositi troškove projekta, a svi potpisnici ugovora obvezali su se napredovati u kvaliteti usluge, nakon dobivanja rezultata tajnih kupaca i agencije „Heraklea“ . Obvezali su se usmjeriti na razvoj ljudskih potencijala, ulaganje u edukaciju kadrova, nakon dobivenih analiza usmjeriti se na slabosti. Rezultati i analize će predstavljati snimku stanja, na bazi koje će se prijedložiti konkretna rješenja i koraci za unaprijeđenje usluga destinacija.
Najbolje ocjenjeni objekti primiti će priznanja Turističke zajednice Grada Malog Lošinja na Svjetski dan turizma 2011 godine.

Na kraju dodajmo kako izuzetna suradnja Turističke zajednice i Grada Malog Lošinja s turističkim djelatnicima, rezultat je da prvih 5 mjeseci 2011 Lošinj bilježi rast od 8 % turističkih noćenja. Lošinj je dobitnik mnogobrojnih nagrada, TZ od 2009. pridruzena clanica UNWTO-a, a 2010 pozvana je u UNWTO mrezu znanja.

0 odgovora

Ostavite odgovor

Želite se pridružiti raspravi?
Slobodno sudjelujte!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.